Cóm optimitzar la teua tenda online quan ja està en marxa
Edifici Cajamar
el miércoles, 04 de noviembre de 2015 de 10:00 a 11:00
Dónde:
Edifici Cajamar
Sala de Cultura (planta baixa)
Passeig de l'Albereda, 34
València
DESCRIPCIÓ:
El canal de venda online és un dels més explotats pels emprenedors. La venda per internet s'ha disparat en els últims anys i són molts els que s'han llançat a conquerir este mercat que segueix a l'alça. Però ara que este canal de venda s'ha consolidat, la realitat és que la gran majoria dels ecommerce no compten amb un pla de màrqueting amb què mes a mes, puguen anar optimitzant el funcionament tant de la botiga online com de l'estratègia global, per a aconseguir objectius de vendes o de branding. Javier Echaleku i Iñaki Zubeldia de Kuombo tractaran de fer-nos conscients de la importància de comptar amb un pla de millores que optimitze l'activitat i resultats de qualsevol negoci online, quins KPIs són els que han de millorar-se i quines accions estratègiques podem implementar. Cèsar Villareal GALL de Totenart, botiga online de belles arts i manualitats, comptarà en primera persona cóm contemplar un pla de millores li ha permés créixer com a empresa, arribar a més clients i augmentar les seues vendes.
PONENTS:
Javier Echaleku, Director General Kuombo
Linkedin
@echaleku
Iñaki Zubeldia, Director de Marketing Kuombo
Linkedin
@izubeldia
César Villarreal, CEO Totenart
@CesarBBAA
Esta sesión forma parte de:
Focus Innova Pyme